Jag vill avsluta mitt abonnemang, hur gör jag?

Om du tycker att du fått ditt Knivbrev för tätt inpå ditt förra eller har kvar ett outnyttjat Knivbrev kan du skjuta fram nästkommande Knivbrev i upp till 2 år! Har du ett Knivbrev du inte hunnit nyttja är detta även något du kan ge bort i present! Då kan vi lägga in en annan returadress varpå du kan ge bort en mycket uppskattad present ex. när du ska gå bort, i födelsedagspresent eller som Julklapp! Fördelen med detta är att du behåller de lägre priser du fått genom att vara abonnemangskund istället för att avsluta tills du är i fas igen och åter har behov av att slipa dina knivar.

Abonnemanget avslutar du genom att maila till info@knivbrev.se. Därefter bekräftar vi detta skriftligen (ett mail med kundnummer räcker bra) varpå vi bekräftar detta. Först när du har fått denna bekräftelse är ditt abonnemang avslutat. Om du önskar avsluta via telefon så är det viktigt att du även tar emot bekräftelsen på detta via mail. Vår högsta kostnader ligger i porto, det specialtillverkade material du får hem, arbete med detta, fakturering och administration. Att slipa 1 kniv kostar t.ex. hälften av vad knivskyddet den ligger i kostar! Därav måste man alltid avsluta sitt abonnemang före det att ett nytt Knivbrev skickas ut då man annars är förbunden att nyttja detta innan uppsägningen träder ikraft! Önskar man avsluta efter att ett Knivbrev redan är påväg är man bunden till detta Knivbrev.

Man kan alltid avsluta sitt abonnemang precis när som helst! Har man valt 1-2 gång/gånger per år men avslutar direkt efter sitt första Knivbrev får man ut ytterligare 1 sista Knivbrev efter 6-12 månader. Därefter skickas det inte ut några fler.

Category: Abonnemangsfrågor