Knivbrev har bland Sveriges mest nöjda kunder. Detta behöver man inte lita på vårt ord för att tro på utan kan själv ta del av Svenskt Kvalitets Index (SKI) granskning av Knivbrev 2018. Vår NKI -score blev hela 79,8 (är ej en procentsats utan ett toppresultat). Endast tandläkare och i synnerhet privata tandläkare (dvs. en helt annan bransch) är företag i Sverige som fått lika höga scorer av SKIs mätningar.
Med över 60 000 kunder och ett allt hårdare klimat i sociala medier har vi tagit fram denna Facebook-policy som vi använder strikt. Engagerade kommentarer är varmt välkomna och du får självklart framföra kritik så länge det görs sakligt, konstruktivt och i god ton.
1 Använd en god ton och ett respektfullt språk.
2 Osakliga kommentarer/privata meddelanden till andra kunder eller reklam för andra sliperier/privata tjänster är inte tillåtet.
3 Opassande, stötande, hånfulla och kränkande kommentarer är inte tillåtet.
4 Personangrepp, påhopp och förlöjliganden är inte tillåtet.
5 Kommentarerna ska avse ett riktigt ärende..
6 Om du är missnöjd med något, förklara då sakligt vad det gäller, ladda gärna upp bilder.
7 Kommentarer enbart “MED STORA BOKSTÄVER” döljs eller tas bort.
8 Hänvisningar till andra sajter som forum, recensonssajter etc. i tydligt syfte att försöka skrämma bort potentiella kunder.
Följs inte dessa regler kommer vi radera och blockera användaren direkt. Vi kommer därefter inte ta bort blockeringen igen annat om ett misstag har skett.
Vänliga hälsningar
Knivbrev AB