Knivbrev får åter toppbetyg och ökar även ytterligare från 2018 toppbetyg till än högre betyg 2020. Granskningen utförs av Svenskt Kvalitetsindex (SKI) där NKI (Nöjd-Kund-Index) mäts. SKI har intervjuat närmare 2000 av dem slumpvist utvalda kunder genom åren. Endast enskilda företag inom en helt annan bransch (privata tandläkare), har lika nöjda kunder och höga betyg som vi. Klicka här för att ta del av Svenskt Kvalitetsindex resultatet.
Knivbrev får toppbetyg i Svenskt Kvalitetsindex NKI (Nöjd-Kund-Index) oberoende undersökning på slumpvist utvalda kunder (över 1100 intervjuer) – oavsett bransch! Endast enskilda företag inom en helt annan bransch (privata tandläkare för den som är intresserad), har lika nöjda kunder och högt betyg som Knivbrev. Klicka här för att ta del av Svenskt Kvalitetsindex resultatet.
Utöver att ha bland Sveriges mest nöjda kunder har Dagens Industri (DI) utsett Knivbrev till Gasellföretag både 2018 och 2019. Veckans Affärer har även de precis utsett Knivbrev till ett av årets Superföretag 2019 (även 2018) vilket endast 0,1 promille av alla Svenska företag (717 stycken 2019) kvalificerar sig som.
På vår Facebook -sida finner du över 17 000 skrivna recensioner i form av kommentarer och 34 000 Facebook -användare följer oss och rekommenderar oss vidare till sina vänner och bekanta! Totalt har vi över 175 000 nöjda kunder men alla använder ju inte Facebook. Av dessa 120 000 kunder är cirka 10 000 professionella kockar, restauranger, matbutiker, cateringfirmor m.fl. och 165 000 matintresserade privatpersoner. Skriv gärna en egen recension, dvs. kommentar när våra inlägg dyker upp i ditt flöde.
Sedan start har vi alltid erbjudit nöjd-kund-garanti. Detta betyder att vi erbjuder dig kostnadsfri omslipning om du inte skulle bli 100% nöjd. Det enda villkoren är att du hör av dig inom 14 dagar från det att du mottagit dina knivar samt att de inte är hårt använda vilket ju gör en kniv slö igen. Klicka här för att läsa mer om garantin